Translate

dinsdag 28 november 2017

It's been a while...

                                      
Lang geleden dat ik hier iets heb geschreven, meer als een jaar!

Ondertussen is er best wel veel gebeurd.

De heesheid die ik had, kwam door een uitzaaiing in de lymfeklier die op de aanstuurzenuw drukte van mijn stemband. Gevolg... geen stem.

Ik ben gewisseld van medicatie en krijg nu al sinds vorig jaar oktober Palbociclib met Letrozole. Ik krijg dit in studieverband en het lijkt dus te helpen. Mijn stem is in ieder geval weer terug.

Elke 4 weken ga ik naar het UMCG om mijn bloed te laten testen om te zien of ik verder mag met de volgende ronde medicatie. So far so good!

Ik voel wel langzaam maar zeker dat het wat minder goed gaat, lichamelijk. Meer pijn, moeilijker lopen en heel erg moe. Ook het stijgen van de tumormarkers maken me nerveus.

Daarom heb ik besloten dat het weer eens tijd wordt voor een scan. Ik moet 13 december voor controle en zal het dan aangeven. Ik wil de scan dan in januari (na de feestdagen, kan ik nog even mijn kop in het zand steken...)

Geen opmerkingen: