Translate

woensdag 23 maart 2016

Toeter!

Vanmiddag moest ik weer naar het UMCG. 
Op het programma staat alleen maar bloedprikken en de uitslag daarvan. Ik heb wel wat klachten, dus knijp em toch wel...

Bloed was goed, alle klachten waren te verklaren: spieren in de rug die harder moeten werken, klier die geen klier is maar een spier die overbelast is geraakt door mijn handwerken dat ik ineens veeeeeel meer doe en hoge bloeddruk. Ook bijwerkingen van de hormonen spelen mee. 
Lichamelijk onderzoek was ook goed, hart longen allemaal goed!
Ze had de tumormarker nog niet, wel liet ze zien van november t.o.v. september: van 109 naar 39. Dus toen een heel end gedaald!

Ik hoef pas over 3 maanden weer terug te komen bij de oncoloog, in april nog even naar de orthopeed.

Qua medicatie verandert er niks; exemestaan, CalciChew VitD en Zometa (botversterkend infuus elke 3 maanden).

Hopelijk gaan die bijwerkingen weer weg, want dat duizelige gedoe vind ik maar niks.

Volgende week woensdag komt er een bedrijf langs voor mijn scootmobiel-pas-sessie. Ik ben snel benauwd en kan maar 100 meter fatsoenlijk lopen zonder pijn, dus ik ben benieuwd. Hoop dat het niet lang duurt voor ik hem daadwerkelijk heb.

Ik heb een toetoetoeter op mijn mobiele scooter!!!

Geen opmerkingen: