Translate

donderdag 11 februari 2016

Even bijpraten...(3)




Gisteren weer een dagje UMCG gehad. Op het programma stonden een CT scan om te kijken of de behandeling wat doet en een röntgenfoto van de geopereerde ruggewervel. Ook nog een bezoekje aan de oncoloog en de orthopeed.


Omdat infuusprikken bij mij zo moeilijk gaat ging ik eerst naar de dagbehandeling. Zij hadden een uur voor het infuus en bloedafname.
Dat uur hebben ze ook nodig gehad! Wat een ellende! Uiteindelijk infuus met een babynaaldje op mijn hand en bloedafname uit mijn voet. Dat vaatje liep zo langzaam dat het bloed stolde in het buisje. Niet alle buisjes kunnen vullen, wel voor de arts maar niet voor de IMPACT studie.

Op naar de Nucleaire afdeling voor de scan. Eerst nog 750 ml contrast water drinken....
Op de scan tafel het infuus doorspoelen en wat denk je? Infuus zat al niet meer goed.

Dan maar zonder CT-infuus....

Bij de oncoloog bleek 80% van het bloedwerk onbruikbaar...pfffg

Door naar de röntgen voor een foto en door naar de orthopeed.
Hij was zeer tevreden. De bestraling heeft al goed werk gedaan en op de foto kon je al goed zien dat het bot weer begint te groeien! Heel erg blij daarmee! De pijn neemt ook steeds verder af.

We waren om 11 uur in het UMCG en om 17.30 waren we weer thuis. De reis is een uur ongeveer. Ik was KAPOT!

Aanstaande donderdag de uitslag van de scan... Ben erg benieuwd en ook nerveus... Zou de behandeling wat hebben gedaan?



Geen opmerkingen: