Translate

zondag 21 februari 2016

Afleiding

Ik heb mijn afleiding gevonden! Manlief heeft een hoek van de huiskamer vrij gemaakt voor me. Van de 2ehandswinkel een tafel opgesnort en mijn naaimachines en hobbyspullen er op!
Ik kan weer naaien, 1 van mijn grootste hobby's!

Hier is het nog niet helemaal klaar, maar ik kan al wat beginnen.

Ik merkte echt dat ik een beetje gek werd van zoveel tijd niks doen... Ik ga dus weer naaien, quilten, lekker prutsen! 

Dochterlief wil het ook graag leren, dus nu kan dat! Ruimte zat :)

Gisteren al wat samen met haar gemaakt:

Ze is ineens gek van uiltjes...

Ik ben heel blij dat ik dit nog kan, met een goeie stoel is het goed te doen voor mijn rug.


Gisteren kreeg ik een brief van het ziekenhuis in Emmen dat ik voor een mammografie moet komen. Dacht het ff niet... Heeft nu niet zoveel zin meer...

Geen opmerkingen: